Saturday, March 12, 2011

Cuols ke tidak!!!!

tu diah!!! lama sangat x hapdate blog nih
tup2 muncul. KAW KENAPA!!!

Mek bizi mencucuk sanggul tuan Puteri cuols. KAW ADA??? *"eh nyah ni rambut ke berus periuk?? keras smcm la plk!!!"

uols, sori la bebnyk sbb x hapdate blog. ade yg ckp blog aku ni dah berkubor!
SORRY TO Say aaa!!
mek bizi cuols. sejak bekerjaya nih mmg bizi je memanjang

cmnila iols kt ofis, nk cuti pown ssh, madang je ade org nk wat consultation.
*berbusana Lelaki ke tidekk cuols!!!

naseb baek aku ade assistan baru
senang ckit kje aku. rupe dea persis begini la..

maaaakkk aih ila, patotla tiap2 hari aku asik trbau Kavadhi jer kt ofis, kekadang tuh ade plk muruku bersepah kt lantai
*charutan x??



mane x nye, hari2 ade appoinment client.
UOLS!! skrg iols kne kejar sale,
bkn sale MLM okkay.

weols da berjaya UOLS bler lagi???


kerja kt company bhgn services nih mmg mcm2 nk kne wat.
makin hari klien bertambah
so mcm2 jenis klien yg aku jmpe,
yg ala2 ustazah la, hati women lah, perangai mcm celakelah, stok2 muke mcm nk kne tampar lah, perangai nk bersubsidi lah (mentang2la kje government kann), ala2 teater pown ade cuols.


tp yg aku nk cterkan ni ade
1 klien aku nih. dea lect USIM.
Klassss!!! feeling2 berpurdah sat

ini facemask bukannye purdah la ngok!!


suatu petang dea datang ngn sorg anak perempuan dea.
tetplah mengundang.
sebokla aku nk consult bagai customer yg sorg nih ade je yg menyampuk.
mulot anak dea nih mmg x bole berhenti cakap.
tetibe aku plk yg stress.
aku pown tros jeling kt bdk tuh

kimakk btoll ar bdk nih..... kaw hengat kaw chantek??



tross terdiam skjp bdk tuh

sorry ea nyah!!! mulot iols nih mmg berbau bawang, terpaksa pekup sat!



company aku tgh dok sebok wat promosi Porselin Vantage
tu yg kakak tuh gigih datang utk membeli cuols! (siap sound aku nih "eh jgnla panggil saya Puan, Panggil saya kakak je")

dok sebok pumpanpumpang ngn klien tuh tetibe anak dea plk terejal g usik brg2 kaca
mau meraung mak bdk tuh
nyahhhh!!!!!!!!


"kakak!! jgn usik brg2 tuh, nanti pecah mummy x nk beli brg yg pecah"

anak dea pown dok la diam skjp, tetibe wat terejal ag, manjat kt sofa plk.
kali ni nada yg baek ckit
"kakak... duduk la elok2 kan abg tuh marah nanti!" *dlm hati..abang??? eh kakak lah cuols!!"

aku pown sebok la berdiscussi ngn klien tuh tetibe anak dea menyampok

"ibu.. ibu panggil abang tuh kakak ke?"
hanjeng x nyah bdk darjah 3 charut aku KAKAK??

aku plk time tuh feeling2 diva sat sambil melibas2 rambut
*padahal dlm hati berkata, yess!! ade gak yg tau yg aku nih women!!

aku pown tros POSE cenggini ha kt sofa yg budak tuh duduk

GITTEW!!

sempat telan pil x cuols nk besarkan labu??? *montel TAKE NOTE!!

pumpanpumpang tetibe klien nih nk tgok fabric curtain plk.
mcm2 jnis sample aku tunjuk

1 je sampel yg aku x tunjuk kt kakak nih

sampel darah!! *matilamak tertukar profesyen sat, jadi DokterNara plk

dea pown stuju ar jgk ngn ideologi2 utk mncantikkan umah dea.
sblm kakak tu balik ramai plk yg dtg kt s.room company aku tuh.

tetibe akak tuh bole plk ckp kt aku :

"eh saya bkn nk ckp besar, kalau awak perasan setiap kali kalo saya dtg cni mesti ramai customer lain dtg"
oopppppsss!!!!


AIIYOH!!! pitam x kaw dgr statement tuh?

kaw hengat kaw tuh MALAIKAT????
anak ngn mak same2 mengundang!

ni baru sorg klien yg sempat IOLS cterkan
pasnih ade lg kesah2 yg mengundang
yg aku akan kongsikan ngn korg

*matila alamatnye kne tggu lg 2 ke 3 bln ar kekdahnye

camtu jer rakyat jelata merusuh sbb Felly x hapdate blog



MERASA!!!





4 comments: