Friday, June 11, 2010

1st day kerja

tuuu diiaahhh masuk2 stage tros wat performance nih, haa yg depan tuh kekwat ea kaw....

*gila stage sgts kannn...

cerita terbaru niha. sume dok canang yg aku nih sebok cari jantan la, operate vagina la, curr la, itula inila.

skrg nih bkan waktu tdo... faham x???? yg kaw dok berselimut bagai nih x reti2 ke haram berselimut dgn org bkn muhrim???? *matila gila

aku skrg da stat keje kat kajang, ramai member2 aku x taw yg aku da kerja. sbb dlu reramai apply degree dgn harapan trus sambung la..

SILAP. aku nih bknnye jenis nk ikut2 kawan. aku sendri yg tentukan mase depan aku OK.

aku pown x cter ar kt klassmate aku yg laen sbb tkut diorg bising aku x sambung dgree skali ngn diorg.

taun depan jela nyahh aku msuk dgree. <--apply o.seas kowt

last week jiran akak aku ade suggest aku kje kt ofis ipar dea kt kajang, aku pown ON jer.

cube naseb

eehh felita kaw cube ar dlu maneletau kowt2 bole dpt job. *matila pose jntan dpn kakak HAKIKATNYA.... ahkak DODO....

esokknya dea ckp bos nk dtg umah nk intrview aku. KAW ADE bos besar dtg umah nk interview job bagai???

eerr cik felita, sy nk tanya la gender awak nih sbnrnye ape?? APEDIA pondan????
nyahhhhh,,,, mak suka!!!!!
matila niger speaking mlayu, pondan plk tuh *pengsan

aku rase teruja+gementar+takut+scary bagai nih. mcm2 bende bermain di kepala otak aku time tuh.

tp stakat nih alhamdulillah sumenye berjalan dgn lancar. dpt gak job nye. aku pown stat kje 7 jun. 1st day jer aku da balik umah lambat. stat kje kol 9, spatutnye abis kol 6.30 tp aku balik kol 11.30

pnye le penat, ade appoinment ngn klien kt bkt jelutong.

weiiihh bapokkk kalo kaw x kaco aku bole x??? aku penat nih!!! <---dgn nada jantan

nk cter pasal klien aku kt bkt jelutong nih,

dea nk upgrade master bedroom. rumah dea bknnye calang2 umah yer.

lebih kurg mcm nila rumah klien tuh. penat haaa aku nk merender rumah nih sbb nk tunjuk kt korg rumah klien aku tuh... gigih x???

dah la besar, kreta plk bersepah. yg penting ade swimming pool.

best nyahh umah dea. stakat tv plasma tuh, kalo bole dlm toilet pown de nk letak.

pnye le kaya kann.


kalo kaw ade penyakit sembelit seswai la kowt wat konsep cenggini


master bedroom dea CEK PONG <--konsep kampong sgts...

owner tu ckp dlu sblm dea pindah rumah, dea ade pggil consultant utk design the whole umah dea

tp resultnye... AZAB...

katil master bedroom tu mmg burok. dah tu backdrop blakang dea siap ade mirror kiri kanan..

taw la ade banyak kreta kt umah, x perlu ar kt katil pown nk ade side mirror bagai kann...

cmner ni cuols, mak nk perbetulkan anak tudung nih, gne side mirror lori je...
*matila muke org ngn lori dah same...

memandangkan tv kt umah dea da bnyak dan besar, owner tuh buat keputusan utk beli tv baru HD

aku dlam hati berteriak, kalo x nk tv lame tuh, bg la aku :P <---x malu kannn...

setiap tv kt umah dea ade astro. aku??? astro kt living hall jeha. siaran pown balik2 astro ria ngn prima. asal bkak tv dan dan jer cter indon. chhooiiii!!!

langsir dea plk lagi ar azab, berorganza bagai nih, pastuh penuh dgn kedut.

untuk dapat kulit yang cantik dan menawan.... kak nita juga banyak gunakan air sembahyang yer..sebab tu wajah kak nita berseri2 bak remaja 18 tahun kan..*matila x kne konsep


aku sangat suke tgok rumah owner tuh kt jelutong

ini bkn stage ahlong bukit beruntong, tp ahlong bukit jelutong

rumah kt area situ sumenye cantik2

xde pown yg hauk(burok)

hope owner rumah tuh stuju dgn proposal baru niha. kalo ok dea nk upgrade bnyk area kt umah dea. maklumla rumah besar.

past pumpang2 aku bergegas ke kjg sbb time tuh da pkul 10.


kaw brani nk lawan mak drift yer.....*camtu jer brani mati drift kt federal highway


dlm perjalanan pulang tu aku terpikir, bole ker aku nk dapatkan umah semewah mcm tu sblm umor 35? kawan aku slalu ckp dea nk jadi mcm linda onn, jadi jutawan dlm umor 30.

kt tgok skrg nih sape DIVA?????


aku pown nk jadi mcm tu jgk.

hope cite2 aku tercapai 1 hari nanti :D

trus kuar stage dgn pose2 kekwat xnk tunjuk muka...


6 comments:

  1. sambung
    tp kne wat semayang istiqarah
    *bingkas mencapai telekong ngn sejadah

    ReplyDelete
  2. emm.. aku pny situasi tebalik ngan ko ar felita.. member aku sume sambung keje.. aku je yoyo-o nak sambung degree.. kite tgk je la dapat ke x.. haha.. tp idea ko nak g sambung oversea tu best gak.. tp masalah duit la plakk

    ReplyDelete
  3. carik la memane datuk
    pastuh caras
    hahahhaha
    *tintong
    kt jelutong ade ramai datuk niha
    KAW BRANI CATFIGHT NGN MAK DATIN JELUTONG
    ???
    aku pown x taw mane nk apply scolarship
    kompol duit + jual tanah la kekdahnya..
    kaw brani jual maruah semata2 nk apply o.seas???
    :P

    ReplyDelete
  4. faris.. ble nak hapdet ni

    ReplyDelete
  5. ak rs ak pn nk smbg oversea.
    mgkn ausie xpn indon je murah.

    ReplyDelete