Friday, February 17, 2012

LAMA SANGAT MENYEPI!

Eh! hye Cuols! lame x jumpe *matila lama bebenor x hapdate blog. HAZAB!

Setahun kebelakangan nih aku
selalu jer kne cerca ngn kengkawan sendri.
almaklumlah, time hidup susah sume
melutut sembah bagai kt aku.
feeling2 akunih jelmaan Queen Elizabeth!

eh! UOLS ok KE?


bila dah senang kt belakang main dok hina2 aku.
siap berdrama sinetron lagi!

ibarat kata pepatah
sudah jatuh ditimpa tangga,
lepas ditimpa tangga dan2 tu la tertimpa taik ayam
keji sangat ke aku nih?

tross berlari2 anak ke kandang kuda lantas menunggang kuda di tepi pantai *matila tunggang kuda albino!

x cukup dengan tuh,
kt tmpt kje kekadang kne maki ngn customer.
STRESSS!!!
maki kalo manja2 xpe,
ni x maki2 macam nk makan org! <---stok2 klien menopos

penat lah hidup camnih! iols dah x larat dah!

pape pun aku mengamalkan konsep Redho!

sekarang nih aku rasa da nk dekat 2 thun kje.
sekejap jer masa berlalu.
yg paling penting aku dapat mcm2 pengalaman.
dari sekeji2 memory sampailah semanis2 kurma!

Utk pengetahuan semua.
iols skrg dah pindah kt Putrajaya.
dulu kekdahnya merempat kt Kajang.
almaklumlah nk hidup berdikari kataNYAH!

next iols akan hapdate pasal rumah baru di Putraya.
chaos!


ape2 pun ling, MANIS X Kurma!!



No comments:

Post a Comment